از کجا بفهمیم بچمون رفلاکس داره؟؟؟

۴ پاسخ

وزن نگرفتن و انگار ادامس میجون

شیر بالا میاره
ولع مکیدن داره و خیلی شیر می خورن
گلوش خس خس میکنه
بالاتنه اش رو خیلی میکشه عقب
اینا علائم دخترم که ریفلاکس داره

موقع شیر خوردن گاهی بدنش رو منقبض می‌کنه و خودشو میکشه عقب
گلوش خس خس میکنه
بالا میاره
پاهاش رو جمع میکنه تو دلش و میپیچه به خودش
بی قراره

پرشی شیر بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی