خانما از کجا بفهمیم بچمون رفلاکس پنهان داره یا نه؟

۲ پاسخ

منم میخوام بدونم

خس خس سینه همش انگاری داره چیزی می‌جوند..بعد برمیگرده تو دهنش گاهی اوقات بذاغ دهنش زیاده وحبابی

سوال های مرتبط

مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری