خانوما چه شربت زینکی برای درمان اسهال خوبه ؟

۲ پاسخ

شربت نئوزینک،پودر کیدی لاکت ،قطره رامنوفلور ،شیر خشک ال اف اینا همه برا اسهال خوبه

ربطی نداره زینک به اسهال.چایی نبات بده بعد غذاهاش شکمو سفت میکنه یکم

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری