خانوما برای درمان اسهال چی میدین بچه هاتون

۴ پاسخ

اگر دیدی قطع نمیش اینو هر۱۲ ساعت یه ساشه بده دلانا یکی خورد قطع شد خیلی خوب بود

تصویر

ببین اکر از ویروسه که حلوشو نکیر تا بهتر شه وگرنه حتما بهش کیدی لاکت بده بریز تو‌ماست بخوره یا کپسول یوگومی روزی یکی باز کن بریز تو ناست سریع خوب میشه

آرد سنجد تو یه قاشق ماست کم چرب عالیه

موز خوبه ماش پلو پدی لاک

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ سالگی