۹ پاسخ

نه آب نمک و آبلیمو قاطی کن غر غره که

خود ب خود خوب ميشه ، منم اينجوري شدم چند روز كاري نكردم خودش خوب شد

نه خوب نیست

آب نمک خیلی خوبه شربت گلو درد هم میتونی قرقره کنی ولی قورت نده

برو دکتر.بگی بارداری خودشون میدونن چ دارویی بهت بدن.

اویشن نه

نه اصلا
آب نمک قرقره کن کنی هم سرکه خونگی قاطیش کن

آویشن قاعده‌آوره نمیدونم واقعا... آب نمک قرقر کن . شربت آبلیمو عسل هم خوبه با آب ولرم

نه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی