برای رفلاکس اپتامیل پپتی خوبه؟

۳ پاسخ

بیومیل ای ار یا تروویتال ای ار
طعمشم شیرینه اینا برای رفلاکس خوبه

نه پپتی برای حساسیت گاوی هست

رفلاکس باید ای ار بخوره
اپتامیل ای ار
نان ای ار
بیومیل ای ار
من بیومیل میدادم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی