پچه ۸ماهه بدنیا بیاد زنده میمونه ؟

۸ پاسخ

خواهر زاده من ۳۲ هفته با وزن ۱۵۰۰ به دنیا اومد حدود سه هفته دستگاه رفت خداروشکر بچه ش موند

آره بابا

من توی هفته ۳۴ داشتم زایمان میکردم. دو شب بستری شدم، امپول ریه هاشم زدن‌ دکترم همش میگفت نکران نباش،بچه حتی به دنیا هم بیاد احتمال اینکه دستگاه بره خیلی کمه

شما دیگه هشت ماهت داره تموم میشه استرس به خودت نده

برادر زاده من ۳۵ دنیا اومد دستگاه هم نرفت

🙄🙄🙄😐😐😐

دخترعمه های من ۳۴ هفته دنیا اومدن دستگاهم نرفتن موندن

خواهر زاده من ۳۳ هفته با وزن ۲۳۰۰ بدنیا اومد حتی دستگاهم نرفت

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیدم .پناهم مامان امیدم .پناهم هفته سی‌ویکم بارداری