۴ پاسخ

ن بابا هردو رو ۳۸هفته زایمان کردم سزارین

منم رحم دوشاخم سه تا سقط داشتم سرگلاژ نشدم هنوز
خیلی استرس دارم

چقده اندازه دوساخیت

ن ربطی نداره ولی فک کنم سزارین بشی

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۳ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی