۵ پاسخ

نه من تا ۳۶ هفته میزاشتم

نه ۴۰ هفته زایمان کردم

نه هنوز که رایمان نکردم

سر بچه اولم آره زودرس شد ، دومی خداروشکر سروقت

من امپولشو یک ماه زدم چهار تا بود هفته یک دونه زایمان زود رس داشتم

سوال های مرتبط