۶ پاسخ

آره این طوری میگن

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی،اصلا استفاده نکن،دهانه رحمت کیپ می‌کنه ،سفت سفت،حالا هرچه دلت میخواد برو زور بزن،دیگه با بدبختی باز میشه

نه من ۱۲ ساعتی زدم
هرهفته امپولشا زدم
قرص ضدانقباض خوردم
اخرم زایمان زودرس شدم🤦‍♀️

بعضی وقتا تپش قلب دارم و ی دردی هم زیر شکمم میگیره میترسم

آره عزیزم

بله

سوال های مرتبط