سلام سونو آنومالی از چند هفته میشه رفت

۶ پاسخ

من ۲۰هفته۳روز رفتم

۱۸ هفته

۱۸ هفته و ۶ روز
هیچ عجله نکن بابت انومالی ..
چون یکسری از قسمت های بدن بچه دیر تر تشکیل میشه و وقتی زود بری هی میفرستن سونو و اذیتت میکنن و جو الکی میدن
خودمم همین بلا رو سرم در آوردن الهی خیر نبینن اینقدر منو اذیت کردن بابت همین زود رفتن انومالی اونم ماما گفت برو

18 هفته به بعد، من18 هفته و یه روز وقت گرفتم برم زودتر نرو

۱۸هفته و ۳روز

۱۸ هفته تا ۲۳

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری