بعد از سونو انومالی چند هفته باید سونو رفت؟؟؟

۵ پاسخ

دکتر من گفت یه ماه دیگه که میشه ۲۲ هفته اون موقع بیا به نظر من باید ماهی یه بار بریم

فکر کنم ۲۶ هفته
بستگی به شرایط تون داره

آها منم موندم دکترم گفت ماه دیگ برم برام سونو آزمایش بنویسه

بستگی به دکترت داره اگ مشکلی نیس تا ان شاء الله سونوی وزن 28هفته به‌بعد

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان همتا🩷هانا مامان همتا🩷هانا ۵ ماهگی
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری