۶ پاسخ

مسواکو ازم میگیره میخواد خودش بزنه.خمیر دندون نمیزنم

من این مارکو استفاده میکنم

تصویر

من بدون خمیر دندون میزنم..چون میدونم قراره همه رو بخوره هرچقدرم قابل خوردن باشه بنظرم بی ضرر نیست..اما شنیدم مارک میس ویک خوبه

کیدز فلوراید دار

کلگیت

چیکو بدون فلوراید

سوال های مرتبط

مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی
مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری