من میسویک
اینو میزنم عزیزم
منم درگیرم چون خالی لکه های غذا رو نمیبره😥
میسوک میزنم یا بنسر
دلوین تا الان با اب خالی مسواک زدن الان ب اندازه ی نصف برنج میزنم
من مسواک خالی میدم دخترم بزنه با آب شستشو میدم
سوال منم هست هرچی دیدم نوشته مناسب ۵ساله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.