چ مارک خمیر دندونی برای بچه هاتون گرفتید

۶ پاسخ

من میسویک

اینو میزنم عزیزم

تصویر

منم درگیرم چون خالی لکه های غذا رو نمیبره😥

میسوک میزنم یا بنسر
دلوین تا الان با اب خالی مسواک زدن الان ب اندازه ی نصف برنج میزنم

من مسواک خالی میدم دخترم بزنه با آب شستشو میدم

سوال منم هست هرچی دیدم نوشته مناسب ۵ساله

سوال های مرتبط

مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری