عصاره خوری خوبه یا سرلاک خوری؟

۲ پاسخ

هر دو خوبن

من هردوتارو دارم
عصاره خوری برا میوه اینا عالیه
سرلاک خوری هم من بیشتر اوایل استفاده کرذم غذای میکس شده راحت نیشه باهاش داد برا وقتایی که بخوام باخودم چیزی ببرم بسردن هم توش سرلام می‌ریزم میبرم راحت میدم بهش بدون کثیف کاری

سوال های مرتبط

مامان ayma مامان ayma ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی