سرلاک خوری چه مدلی، خوبه؟؟؟؟،

۲ پاسخ

والا من هر مدلی گرفتم حتی هی اور شی نگرفت
بدش میاد از قاشق ژله ای
یه کمم موادت پوره داشته باشه گیر میکنه سوراخش یهو میپاشه تو صورت بچه
میران فقط قاشق چایخوری استیل دوس داره😂

آره برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۱۷ ماهگی
مامان مایلا مامان مایلا ۱۳ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی