۲ پاسخ

من هی اور شی گرفتم خیلی راضیم، فرنی، حریره بادوم، سوپ، پوره ، همه چی توش میریزم بچه میخوره بدون کثیف کاری
البته سوپ و پوره قشنگ با گوشتکوب برقی یکدست و صاف میکنم

اصلا نگیر بدرد نمیخوره پول هدر دادنه بجاش با قاشق بده یا از این قطره چکون های ۵میل بخر اونا خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۱۷ ماهگی