آب هویج ضررداره؟؟

۹ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت اینکه مثلا دو سه روز یبار یه لیوان بخوری اصلا ضرر نداره بلکه هربدنی به ویتامین A نیاز داره ولی مثلا روزی بخوای چندلیوان بخوری اون خوب نیست

اره میگن خیلی ضرر داره

اره نخور

بله گلم

آره خیلی دوراز جون باعث سقط میشه .
ولی باز من ب این جمله خیلی اعتقاد دارم تا خدا نخواد هیچ برگی از درخت نمیفته .

زور داره مثل زعفرون و زرشک

بله ضرر داره

بلههههه

اره بخصوص ۳ماه اول نخور

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان ومانیکا🎀 مامان ماکان ومانیکا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری