۴ پاسخ

تا جایی ک من تحربه اونایی ک زایمان کردن رو خوندم همه نوشتن سایز صفر بدرد نمیخوره نگیرین
سایز یک مولفیکس خوبه

مارک مای بیبی هم زیاد تعریفشو شنیدم

اگر بچت زیر ۲.۵کیلو باشه سایز صفر بالای ۲.۵کیلو سایز یک

سایزصفرمولفیکس

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماکان🩵 مامان ماکان🩵 روزهای ابتدایی تولد