۲ پاسخ

صبح ناشتا میری
اول ازمایش میبرن
بعد ی شربت میدن میخوری یک ساعت ک بگذره بعد دوباره ازمایش میبرن
بعد یک ساعت بعدش ازمایش سومیشو میدی همین
ازمایشش سه ساعته میشه

اول خون گرفتن با ادرار بعدش پودر دادن که توش آب سرد ریختم بعد یکساعت دوباره خون دادم بعد یکساعت بعد هم خون دادم

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی 🍓🌱 مامان توتفرنگی 🍓🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری