۸ پاسخ

من میرم بهداشت گفت رایگان
از دکترمم پرسیدم گفت برو اونجا هم خوبه

با بیمه تامین برا من شد ۳۰۰
بسته به آزمایش هایی داره که دکتر مینویسه
برا من تک مرحله ای بود و تیروئید اینا هم ننوشت چون نداشتم از قبل

من امروز دادم با ادرار ۲۴ ساعته ۸۸۰ شد

بدون بیمه حدودا 1100

چرا بیمه سلامتتو فعال نمیکنی ؟خیلی خوبه من رفتم آزمایش سه مرحله ای و دو تا آزمایش دیگه دادم ۱۷۳ تومن شد .برای زایمانتم خوبه

پونصد و خورده ای شد تحمل گلوکز

من رفتم بهداشت آزمایش دادم رایگان بود

با بیمه تامین اجتماعی 520شد

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان توتفرنگی 🍓🌱 مامان توتفرنگی 🍓🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد