سلام خارک وکلم نفاخه؟

۴ پاسخ

کلم خیلی

خارک فک کنم سردی باشه چون میوه نارسه.من می‌خوردم نفخ میکردم کلمم سردیه

کلم اره اما خارک فکر نکنم نفاخ باشه

اره عزیزم اگ شیر خودتو میدی نده بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان همتا و هامین مامان همتا و هامین ۳ ماهگی
مامان محمد قائم مامان محمد قائم ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی