۶ پاسخ

من تو 30 هفته 1900 بود. ولی کمم نیس برای شما. راه دارع برای وزن گبری

یه کوچولو آره کمه

یکم کمه عزیزم مغزیجات زیاد بخور اگه قند نداری بستنی هم برا وزن گیری خوبه

۳۳هفته و چند روزی

نه منم 1800بود 36هفته شد 2700خداروشکر

فک کنم یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی