۳۴هفته بودم دکتر گفت ۲۲۸۰ ولی گفت کمه
من ۳۳ هفته رفتم ۲۳۰۰ بود
من 32هفته 2150بود 36هفته 2900بود 37هفته و5روزبه دنیااومد 3400بود
2282 بود
منم ۳۲هفته رفتم ولی نگف کمه گف نرماله ۱۹۰۰بود
34 هفته رفتم 2100 بود
من ۲۲۰۰
گفت خوبه
من ۳۲ رفتم ۱۹۰۰بود گفت کمه
33و5 روز 2100 بود ولی ب نظرم کم بود
من ۳۳ نرفتم سنو ولی دیروز ۳۴ هفته دو روز بود ک رفتم ۲۲۷۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.