کسی پودر ترومام استفاده کرده؟

۱ پاسخ

من استفاده کردم ولی چون به لاکتوز شیر حساسیت داشتم نفخ شدید پیدا کردم و گذاشتم کنار

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان 💖دنیز خانوم 💖 مامان 💖دنیز خانوم 💖 ۱۵ ماهگی