دوستان بتام از 246 شده 392 بنظرتون خوبه؟

۴ پاسخ

خوبه ولی چند روز دیگه دوباره آزمایش بده که پیشرفتش بررسی بشه

دوستان من امروز بعد از ۲ روز تاخیر بتام ۴۱۷ بود خوبه بنظرتون

اگه بعد ۴۸ ساعت دوبرابر بشه نرماله

بعد چند روز

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته هفتم بارداری