سلام مامانا من سینم شیر داره ولی بچم هم شیز خودمو میخورد همه شیر خشک الان به شیر خشک عادت کرده
بنظرتون دیگه شیر خودمو قطع کنم بزارم خشک بشه؟خیلی ناراحتم😭بچم رفلاکسم داره الان که شیر منو نمیخوره رفلاکسش بهتر شده نمیدونم چیکار کنم
منم امروز یکم شل شده بودن فکر کردم ندارم😭😭نمیدونم دیگه
ن منم این فکر عذابم داد سر پسر اولیم .اصن ربطی ب شلی و سفتی نداره.هرچقد بچه مک بزنه شیر میاد
نه گلم شیرداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.