خانما بچم دوماه ۳ روزشه وزنش کردم ۵۲۵۰ بود تولدش ۳۱۰۰ کم نیس بنظرتون

۲ پاسخ

فردا میخام ببرمش واکسن بزنه بنظرت قبلش قطره استا بدم یهش

ن عزیزم عالیه

سوال های مرتبط