زگیل خطرناکه ؟؟؟

۶ پاسخ

من تو بارداری یدونه رو باسنم دراومده الان دوسال همون یدونه س دکترم هم گفت خطرناک نیس

بواسیرمنطورمه شایداین باشهص

ازکجامیدونی زگیل شایدمشکل مقعد

باسن هم همون تناسلی محسوب میشه تا جایی که میدونم

چه زگیلی؟

چه زگیلی؟ تناسلی؟

سوال های مرتبط

مامان کایان و رایان مامان کایان و رایان ۱ سالگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی