خانما خوردن آهن زیاد خطرناکه؟

۵ پاسخ

به من گفته سه تا بخورم
دکترم گفت هیچ ضرری نداره
فقط مواظب یبوست باش

منم روزی ۲ تا میخورم یه خارجی و یه ایرانی

من ی مولتی ویتامین جدید دارم میخورم، کمی آهن و کلسیم داره، از دکترم نپرسیدم ولی بهداشت گفت ی آهن خارجی ی ایرانی درکنارش بخور بخاطر کم خونی

من کم خونی گرفتم روزی دوتاگفته بخورم

شاید به بستگی به نیاز بدنت داره
من الان کم خونی دارم یکم دکتر دونوع آهن برام نوشته اگه ضرر داشت که نمی‌نوشت

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا معصومه مامان رضا معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان سهیل مامان مامان سهیل مامان ۲ ماهگی