خانما خوردن این آهن تو بارداری اوکیه؟

تصویر
۹ پاسخ

من شبی ۳ تا میخورم ازش 🤢🤢

اره برا کم خونیع خیلیم خوبه

اره منم ازین میخورم

اره گلم

عالیه

اره من میخورم
اصلا یبوست نمیشم

آره بابا من کلا همینو میخوردم

منم اینو میخورم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی