سلام مامانتروخدابگین برای نفخ بچه چی خوبه

۴ پاسخ

فقط قطره دایمتیکون دیگه هیچی نده

گریپ میکسچر

روی شکمشون با روغن زیتون از چپ به راست دورانی ماساژ بده باد معده اش تخلیه بشه راحت میشه

گریپ میچر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی