۹ پاسخ

به نام خدا
روش بسیار ایمن و خوب و بی دردسر ک ا ن دوم

ای یو دی خیلی خوب و راحته اصلا هم نمیفهمی

من آیو دی

سلام قلبکم تیت بو گروه کوردکان خانمن له روبیکا

طبیعی بعضی وقتا قرص

نده ...من نمی‌دم راحت

چرا رفتین بخابین بحث جالب بود من تازه اومدم

من آی یو دی خیلی خوبه بنظرم راضیم
ترس نداره که بابا

منم میترسم .طبیعی بود ک با این روش باردارم شدپ

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی