۴ پاسخ

سلام تقریبا 3 تا 12 روز

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

من قرص دوفاستون میخورم بعد قطعش روز سوم پریود شدم

من قبل اینکه کیست بگیرم روز هفتم پریود میشدم اما الا۱۴روز گذشته پریود نشدم چون کیست دارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری