خانوما رز یا رزا؟

۱۲ پاسخ

رز🌹🌹

رزا اگه تو خانواده رضا ندارید اوکیه. وگرنه خوب نیست

من رز رو بیشتر دوست دارم ولی چون تلفظ رز کنار یه سری صفتا سخته احتمالاً بهش بگن رزی ، اگه مشکلی نداری

اگ رزا بذاری همون رز صداش میکنن همه🤣مث دختر عموم

هر دو قشنگه ولی رزا برای ترکیب خوش آوا تره
مثلا رزا جان ، رزا خانم

حس خوبی به اسم رز ندارمممم تقریبا رزا بهتره، یاد یه فیلمه میوفتم که دختررو صدا میکرد رز گل مننن😬😂 اسم فیلمه یادم نیست

رزا

رزا انگار بهتره

رز.

رزا خوش آوا تره

رزا...

هر دو قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولووو🎀 مامان فندق کوچولووو🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دو تا گل پسرم🩵💙 مامان دو تا گل پسرم🩵💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری