میشه بدون ترشح موکسی اینا دردمون بگیره

۶ پاسخ

وای خستمه دیگه من طبق یکی از سونوها که ۳۳ هفته انجام دادم ۳۸ هفته ۴ روزم سونوی ۳۷ هفته ۳۸ هفته و ی روزم خودمم قاطی کردم پریودمم یادم نبود ی چی همینطوری گفتم کی میخواد بیاد این بی پدر مردم دیگه

اره من چون ترشح داشتم سرچ کردم و.... نوشته بود خیلیا دارن خیلیها ندارن

منم‌ هیچ علائم وترشحی ندارم واقعا نمیدونم قراره چی بشه

سوال کی که نیس خخخخ

سوال منم هست

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۳ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی
مامان 🤱👶.....🦦 مامان 🤱👶.....🦦 ۱۱ ماهگی
مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد