۲ پاسخ

من دوروزه ترشح خونی دارم زیاد ۲سانت بازشدم دردم خفیف هست بستریم نکردن گفتن باید دردت شدید بشه

من نزدیک ظهر ترشح خونی دیدم بعدظهرساعت۵زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۴ ماهگی