۵ پاسخ

بله برو ماما ممکنه بچت اومده پایین
شیاف وامپول بت میدن واستراحت

اره

عزیزم ترشح موکسی چطوریه؟

اگه رگه صورتی و قهوه ای نداره طبیعیه منم زیاد دارم

من همیکجورم و اینکه درد هم دارم
امروز رفتم دکتر بهم آممول و شیاف داد گفت اگ خوب تشدم برم بستری بشم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی