مامانا چند تا سونوی دیگ مونده که باید بریم

۳ پاسخ

فکر کنم یکی دیگه بایدبری،چون من توهفته شمارفتم دکتر گفت یکی دیگه قبل زایمان بایدبری منم دیابت بارداری دارم

من یدونه دیروز دادم برای 37 ببینم بچه چرخیده یا نه خداروشکر چرخیده بود

اگ وزن رفتی دیگ نیاز نیس بری

سوال های مرتبط

مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی