از کجا بفهمم نینی اسهاله ‌. این عکسو میذارم

۶ پاسخ

دخترمن دقیقااااا همینه مدفوعش.. ب دکترگفتم امروز..گف آلرژی ب لبنیات گاو داره و شیرخشکشم گف HA بگیرم

اسهال نیست عزیزم

اگر در روز از هشت بار بیشتر شکمش کار کنه اسهاله نیاز به عکس نبود

اسهال نیست
طبیعیه

نی نی ماعم همینجوری بود دوبار بردم دکتر گفت اگر شیر قشنگ میخوره تب نداره بی حال نیسش اسهال نیسش روزی تا هفت هشت بار مورد نداره اسهال حساب نمیشه.

ببخشید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان نیکان 🐣 مامان نیکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۳ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی