دلیل این ‌ ک بچه سکسکع میگیرش چیه

۳ پاسخ

دکترم گفت گوارشش داره کار میکنه و قوی میشه

چون ریه بچه تشکیل شده

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان ⭐⭐⭐ مامان ⭐⭐⭐ ۵ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
بابای بابای رستا بابای بابای رستا ۹ ماهگی
مامان ایلمان💙 مامان ایلمان💙 ۱ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی