۴ پاسخ

یه سونو ۳۱ هفته باید بری یه سونو ۳۵ اینا. برا وزن و تاریخ زایمان ۳۵ هفته معلوم میشه طبیعی هست یا سزارین. تو ۹ ماهگی

سونو داپلرومیگی

ی داپلر ک واسه چسبندگی اینا باید بری

سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ‌Dela🩷 مامان ‌Dela🩷 روزهای ابتدایی تولد