دوستان کیت تخمک گذاری گذاشتم یه خط پررنگ و یه خط سفید انداخته یعنی چی؟؟

۲ پاسخ

یعنی فعلا تخمک گذاری انجام نشده عزیزم باید دوتا قرمز بشه

باید دو خطش پررنگ باشه.اینطوری یعنی تخمک گذاری نداری

سوال های مرتبط