۵ پاسخ

من‌چتدبار زدم ب حرف دکترا نباید کرد بنظر من ک قبل زدن و آزاد شدن باید رابطه داشت

سلام یه گروه داریم توی تلگرام مخصوص اقدامی ها و باردارها دوست ماما هم داریم اونجا تعدادمون کمه ولی فعالیم میتونین اونجا دردودل کنید یا از تجربه ی بقیه استفاده کنید ❤️
اگه خواستین به آیدی تلگرام
@z4sadat
پیام بدین

اولین باره زدی؟

کی زدی؟

امپول زدی ۲۴ساعت تا ۳۶ساعت

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری