این حالت گرفتن نوزاد ۴ ماهه مشکلی داره

تصویر
۱۰ پاسخ

نه زیر دو سال هیچ نظری راجب کج یا پرانتزی وجود نداره

هالا ببینید

تصویر

پسرمنم کج میگیره ازمچ .پاهاشو وقتی سیخ می‌کنه .توی سنو نشون ندادکه

پس منم همینه.اوایل میگفتم شاید کجه ماساژش خیلی دادم.الان بیشتر پاشو صاف نگه میداره.ولی وقتی خابه باز همینجوری میکنه

مگه چیشده؟

وای خدا ب چه چیزایی گیر میدین😐
بچس خب

بفرمایید

تصویر

پسر منم همینطوره

بچه منم همش همینجوری میکنه منم نمیدونم طبیعی یا نه

چ حالتیه مگه😐

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی