شیاف دیکلوفناک هم ضرر داره؟

۵ پاسخ

اره اصلا نخووور

چرا تو بارداری انقد مریض میشم من تا الان چند بار مریض شدم انقد گلوم درد می‌کنه چیکار کنم تو هم فقط استامینوفن ساده بخور

برو دکتر اون بهتر میدونه حالا شاید یه سرمی داد

واسه چی میخوای؟
من 26 هفته بودم تب شدید داشتم شیاف استامینوفن 125 گذاشتم

ارههه مسکنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان مهلان مامان مهلان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری