۶ پاسخ

منم دارم رفتم سونو قلب داشتم برام شیاف نوشت تا یک ماه استفاده کنم بعد برم انتی

هماتوم ۳۰ درصد داشتم دوبار خونریزی شدید مثل پریودی داشتم همراه با دفع لخته خون همیشه هم لک قهوه ای داشتم روزی دوتا شیاف استفاده میکنم و استراحت مطلق هفته پیش تو انتی گفت رفع شده ولی هنوز یکمی لکه بینی دارم البته خیلی کم و هنوزم استراحت مطلقم و شیاف استفاده میکنم

برای من ۱۰cc 🤦‍♀️

اکه قهواای هیچی نیست اصلا نگران نباش ولی سعی کن فرنگی‌بری کار سنگینم انجام ندی

اره من شیاف داشتم دیشب اخریشو گذاشتم انشالله سونو انتی میرم ببینم چطوره

من ۳ تا هماتوم داشتم فک کنم ۷۰ درصد بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌ودوم بارداری