۷ پاسخ

همسر منم مام ازمایش داد ولی مورفوشو پایین زده
دکتر گفت تومرکز ما طبیعیه
میخواستم بپرسم برا همسر شمارو چند زده

سلام عزیزم همسر شمام کلینیک مام ازمایش داد

آره
مال من سی درصد بود
۱۱ سی سی هم بود

اصلا نگران نباش منم داشتم تا سونوگرافی بعدی از بین رفته بود فقط تا میتونی استراحت کن توالت فرنگی خوبه مایعات بخور زیاد کار نکن دراز بکش سمت چپ بیشتر انشالله خوب میشی

بله اندازه داره یعنی ۲۵ درصد ساک حاملگی رو فرا گرفته برای من ۵۰ درصده

برو دکتر شیاف و امپول میده بهت و استراحت مطلق

عزیزم منم ۱۱ هفته ۵ روز بارداری قبلیم داشتم
خطری نداره الان استراحت مطلق داشته باش جذب میشه

سوال های مرتبط

مامان زهــــــــــرا✨ مامان زهــــــــــرا✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا و حسین🩷💙 مامان هانا و حسین🩷💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری