۵ پاسخ

من ی بسته دارم
از دوران حاملگیم
تو یخچاله، خواستی بیا ببر

نه گرونه

با بیمه یه بسته ۱۵ تایی ۴۰ تومن گرفتم آزاد ۳۰۰ تومن همون بسته

۱۵تا ازاد گرفتم ۲۵۰

گرون نیس

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری