۴ پاسخ

من میخورم

اره میگن نخور

من یه بار خوردم بچم تا صبح گریه میکرد دیگه جاریم وقتی فهمید تن ماهی خوردم گفت اصلا نباید بخوری افزودنی خیلی زیادی داره و مناسب نیست.. دیگه نمیدونم گریه بچم به خاطر اون بود دقیقا یا نه

اره فک کنم مشکلی نداره اون تو بارداریه که میگن نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۳ ماهگی
مامان نیارا🧸🤎✨ مامان نیارا🧸🤎✨ ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان تو دلی 😍 مامان تو دلی 😍 ۷ ماهگی
مامان زینب جانم مامان زینب جانم ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی